The Top DSM Community on the Web

For 1990-1999 Mitsubishi Eclipse, Eagle Talon, Plymouth Laser, and Galant VR-4 Owners

  • Join the Community!

    DSMtuners is a massive archive of DSM information - but more importantly, it's a COMMUNITY! Join in and participate with other DSMers, and invite all of your DSM friends to make this place their home. Chat with others, create a build thread, post questions and answers. Get involved! Logging in will also remove many of the advertisements, along with this notice. ;)

Please Support Rix Racing
Please Support ExtremePSI

PSN Hacked

PIMking

Proven Member
2,782
3
Jan 29, 2008
tuscaloosa, Alabama
I had both and gave up on xbox because I didn't feel that I needed to pay for it. There were hackers on xblive just as PSN.
 

Trav83

Proven Member
1,938
0
Mar 10, 2009
Binghamton, New_York
No it wasn't. LOL Man I don't know I just want to play before I have to back to work!

Hackers can do anything :p

images?q=tbn:ANd9GcQdCA4YoXOtB_tlB7De-OTSi3VNdGsQJFX1l6P34U5TJ1B5mh6GnA.jpg
 

1LLeAgLeDsM OH

Proven Member
175
0
Mar 2, 2011
Toledo, Ohio
The first time in like a month that i actually try to play and it doesnt want to work. . .Smh!
 

XiKeiyaZI

Proven Member
6,969
42
Dec 28, 2008
Dyersburg, Tennessee
It was obviously the group Anonymous who hacked it. Proving it, is going to be Sony's problem.


Operation-Sony.jpg


Yeah? Hell of an attack.
 

sag1441

Proven Member
860
1
Nov 28, 2004
Fort Collins, Colorado
yeah sounds like anonymous to me, thats what sony gets for bullying that hacker who posted up the jailbreak code. sony really want to go the path of that security firm owner who said he was giving to give them up to the fbi?
 

mindset

Proven Member
1,857
5
Jan 3, 2009
Brunswick, Ohio
yeah sounds like anonymous to me, thats what sony gets for bullying that hacker who posted up the jailbreak code. sony really want to go the path of that security firm owner who said he was giving to give them up to the fbi?

Yea, I'd say I support Anon for the most part. They're "on our side." :D
 

dsm03

Proven Member
1,173
7
Mar 4, 2007
Brandon, MB_Canada
Everything I read said that it wasn't hacked. I Don't know but all I want to do is play cod WTF.

If everything you read was told by sony, than yes they will not admit it was, not even microsoft would, that unless it became a huge media frenzy..


Who would admit to saying their shit is unsecure..


.... P.S Damn , hackers! Let us play!
 

Gysgt Guy

Proven Member
603
3
Mar 6, 2011
Lubbock, Texas
Ya it was def anonymous. And ya why the f would Sony admit they allowed themselves to get hacked!
But ya fix this shit so I can go back to killing zombies haha (which by the way is the only good thing about black ops! Very disappointed!)
 

PIMking

Proven Member
2,782
3
Jan 29, 2008
tuscaloosa, Alabama
netflix on Laptop thru HDMI to TV or I can use the BLU-RAY home theater wireless connection to watch netflix. The only thing I relied on my ps3 for was online gaming.
 

gusu

Proven Member
1,942
28
Sep 9, 2009
Keizer, Oregon
To be honest anyone could have hacked PSN with even very limited skill.

ALL networks are able to be brought down by DDOS attacks. You can't stop a DDOS attack because honestly... there is no way but to bring down your system.

You can't trace a DDOS attack because the way they work is NOT through a single computer but thousands and no one computer is telling the rest what to do is most modern pratices of a DDOS attack script.

Most use old botnets from the early 90s which tag computers and force them to send out large amounts of data requests to a single server over and over til it allows for a denial of service. Some even go the extra length and really screw things up by sending bad/over loaded packets of data.

It might SOUND complicated but it's very easy to do. Trust me if there were as many people out there who want to do bad things no system would ever be online.ROFL
 
Support Vendors who Support the DSM Community
Boosted Fabrication ECM Tuning ExtremePSI Feal Suspension Fuel Injector Clinic Jacks Transmissions JNZ Tuning Kiggly Racing Morrison Fabrications MyMitsubishiStore.com OHM Racing Raven Fabrication RixRacing RockAuto RTM Racing SouthBay Fuel Injectors STM Tuned VR Speed Factory

Latest posts

Build Thread Updates

Vendor Updates

Latest Classifieds

Top