1. Join the Community!

DSMtuners is a massive archive of DSM information - but more importantly, it's a COMMUNITY! Join in and participate with other DSMers, and invite all of your DSM friends to make this place their home. Chat with others, create a build thread, post questions and answers. Get involved! Logging in will also remove many of the advertisements, along with this notice. ;)

DSM Club Puerto Rico

Posted by flacopower, Mar 14, 2006

Please Support ExtremePSI
Please Support Feal Suspension
  1. luisthiele

luisthiele Probationary Member

2
    0
    Joined Jul 30, 2008
    Santa Isabel, PR, Central America
    Hola mi gente, soy nuevo en la pagina, mi nombre es Dr. Luis A. Alvarado Thiele, tengo 25 anos de edad, soy de Santa Iabel PR, tengo un Eclipse 1995 RS-T. Actualmete soy preidente del Chapter de PR del Club E-Class Crew, este es un club de eclipses 2g solamente, que empezo en estado unidos con chapters en diferentes estados. Hace poco me uni a su foro el cual es E Class Crew & E Class Models - Free forum : E Class Crew & E Class Models, en el cual presente mi proyecto y decidieron hacerme presidente del Chapter de PR para que empezara a hacer uno aca, estoy reclutando todos los eclipses q se pueda. Hasta el momento no hay que pagar nada para ser miembro. Vamos a ver ya reclute a 2 personas mas en ponce, si estan interesados en unirse bienvenidos sean solo vayan al foro se registran y hacen un post en new members, dicen que les recomende el foro y que desean formar parte del Chapter de PR. El unico requisito es que el carro tenga modificaciones, o sea q no este fabrica pero eso es negociable. hasta aqui mi intro aqui les dejo una foto de mi carro. Me avisan ya sea por PM o en el foro que les indique. Gracia

Attached Files:

2. gabriel21e

gabriel21e Guest

gente saludos desde Guaynabo PR y ando buscando un MAS GM 3" pa montar el MAF-T si alguien sabe donde lo puedo comprar baratito diganme....

3. bry2gdsm

bry2gdsm Proven Member

63
    0
    Joined Nov 26, 2008
    Humacao, Puerto Rico
    Saludos Desde Humacao...

4. 91PRdsm

91PRdsm Proven Member

41
    0
    Joined Oct 27, 2007
    Puerto Rico, Central America
    Hola ke emocion leer español en esta pagina:cry: pero k bueno saber k habemos PRños en la pagina mi nombre es Alexis y soy de Trujillo Alto to the WORLDjejejeROFL tengo y creo k soy el uno de ustds. k tiene n 1g 91 eclipse y a buena honrra y definitivamente seria super cool reunirnos seria chevere mi carrito tiene pal de cositaspero nada del otro mundo ahh otra seria algun lunes pa la pista de carolina bueno me canse de escribir ahhhh estudio en Automeca.:sneaky:

275  0

1991 Eagle Talon TSi AWD
    manual · 1G DSM
    Loading...
  5. 91PRdsm

91PRdsm Proven Member

41
    0
    Joined Oct 27, 2007

Poor Honda guys thats correct if I had a honda woukd be realy afraid of coming here
    emmision stuf not to worreid about you'll see Nothing to worried with your dsm but streets are way bad lowered cars:ohdamn: suffers

275  0

1991 Eagle Talon TSi AWD
    manual · 1G DSM
    Loading...
  6. 91PRdsm

91PRdsm Proven Member

41
    0
    Joined Oct 27, 2007
    :ohdamn:
    IS THIS FOR REAL? WE CANT WRITE IN SPANISH?:nono::notgood::hmm::toobad::barf::sosad:

275  0

1991 Eagle Talon TSi AWD
    manual · 1G DSM
    Loading...
  7. 95gststock

95gststock Probationary Member

12
    0
    Joined Mar 11, 2009
    Fort lauderdale, Florida
    LOL this site has so many rules but anyways yea man im puertorican but reside in florida!!

133  0

1995 Mitsubishi Eclipse GST
    · 2G DSM
    Loading...
  8. KelTsi90

KelTsi90 Proven Member

98
    0
    Joined Jan 11, 2008
    Ponce, PR, Central America
    Hi, here from Ponce, PR. Just to let know there's going to be a DSM meet in Los Prados, in Caguas on July 18th... Asi que ya saben, vamos para ya...

412  0

1995 Eagle Talon TSi AWD
    11.760 @ 118.000 · 2G DSM
    Loading...
  9. 97dark_angel

97dark_angel Proven Member

110
    0
    Joined Jul 9, 2008
    new paltz, New York
    me gusta el color y se ve muy limpio, saludos de ny,

257  0

1997 Eagle Talon TSi AWD
    · 2G DSM
    Loading...
  10. YoYo_4G63

YoYo_4G63 Proven Member

182
    3
    Joined Sep 5, 2008
    Carolina, Puerto Rico
    Another one From Carolina, PR saludo a todos

11. freakingbori617

freakingbori617 Proven Member

41
    0
    Joined Apr 8, 2008
    BOSTON, Massachusetts
    saludos a puerto rico desde boston. orgullo boricua ya saben k hay DSM:hellyeah:

12. fantompr

fantompr Probationary Member

23
    0
    Joined Dec 11, 2007
    san juan, Puerto Rico
    Next dsm meet

saturday 6 february 2010

Outlet de Barceloneta 7.00 P.M

13. fantompr

fantompr Probationary Member

23
    0
    Joined Dec 11, 2007
    san juan, Puerto Rico
    Where are the DSM?

hi guy from sanjuan

14. CarliBoost

CarliBoost Proven Member

6
    0
    Joined Oct 11, 2004
    Carolina, Puerto Rico
    No chance PUPR will ever beat ABET accredited UPR Mayaguez...he searched it, one of the top ten engineering schools in the nation.

Hope everything turns out well, good luck

BTW, I'm from Carolina PR... Saludos!

Last edited: May 31, 2010
  15. GST98 PR

GST98 PR Proven Member

49
    0
    Joined Jun 1, 2010
    Vega Baja, Puerto Rico
    Hi im from vega baja im new here so im trying to make some friends i have a GST 98 (red) and im looking for advices or opinions for my car . . . :thumb:

DSM :hellyeah:

311  0

1998 Mitsubishi Eclipse GST
    · 2G DSM
    Loading...
  16. upstalontsi

upstalontsi Probationary Member

1
    0
    Joined Mar 15, 2008
    puerto rico, Central America
    Hello! from Cabo rojWTFwn my 1g since 1995.A lot of Dsm's here in CB and the west area.:hellyeah:

157  0

1991 Eagle Talon TSi AWD
    · 1G DSM
    Loading...
  17. exemPR

exemPR Probationary Member

0
    0
    Joined Nov 19, 2011
    SAN JUAN, Puerto Rico
    tengo un hojalatero que brega al 100 el mio lo chocaron heavy y me lo pinto completo y arreglo barato y puedo darte fotos de como kedo el mio cualkier cosa me avisas

182  0

1996 Mitsubishi Eclipse N/T
    · 2G DSM
    Loading...
  18. Imh0TeP

Imh0TeP Proven Member

30
    2
    Joined Dec 26, 2002
    Caguas, Puerto Rico
    Sup

I'm from caguas, never searched about PR clubs in the forum before.
    I have a eternal project of DSM Eagle talon Tsi AWD 1992 6/4 MT Its Micro-tech.

Will be Nice if some Reunion take Place Ill try to get the Talon.

19. Juanjo07

Juanjo07 Probationary Member

8
    0
    Joined Apr 13, 2016
    Tampa, Florida
    Me gradue de mayaguez y pase la revalida sin problemas y sin esforzarme mucho... Tremenda universidad. De Arecibo saludos

Street Build 1K  0

1999 Mitsubishi Eclipse GST
    manual · 2G DSM
    Loading...

Share This Page

Support Vendors who Support the DSM Community
Archer Fabrication ECM Tuning ExtremePSI Feal Suspension Fuel Injector Clinic Jacks Transmissions JNZ Tuning Kiggly Racing Morrison Fabrications OHM Racing RockAuto SouthBay Fuel Injectors STM Tuned Track Decals Track Sculptures VR Speed Factory WheelWell.com